• Wynajem poduszki zderzeniowej TMA

    Zobacz
  • Zamiatarka zawieszana PRONAR

    AGATA ZM-1600

    Zobacz
  • Ciągnik PRONAR 5340

    Zobacz
  • Posypywarki Schmidt

    Schmidt Stratos BASIC

    Zobacz

Doradca Handlowy
603 741 055

Sprzedaż sprzętu komunalnego


Powrót

Pług Śnieżny Schmidt SNK 270

Cena netto: 16 500 zł netto

Pług Śnieżny Schmidt SNF270

-1993 rok produkcji

-skręt prawo-lewo

-3m szerokość,

-2,7 m szerokość robocza

-lampy robocze,

-gniazdo zasilające

-centralka elek-hydrauliczna + pilot

Schmidt Nido HYL 240

Cena netto: 12 500zł netto

Pług Śnieżny Schmidt HYL 240

-1990 rok produkcji

-skręt prawo-lewo

-2,7m szerokość,

-2,4 m szerokość robocza

-lampy robocze,

-gniazdo zasilające

-centralka elek-hydrauliczna + pilot,

Pług Śnieżny Pronar PU S32H NOWY!

Cena netto: na zapytanie

Pługi samochodowe PU S32H, 

Pługi samochodowe PU S25H, PU S32H, PU S35H przeznaczone do agregacji z ciężarówkami i pojazdami komunalnymi takimi jak Unimog świetnie nadają się do odśnieżania dróg ekspresowych i autostrad, ponieważ wykonana z tworzywa sztucznego odkładnica  sprawia, że są lekkie, a zarazem odporne na uszkodzenia. Zastosowany zasilacz elektrohydrauliczny pozwala na zainstalowanie pługa również na ciężarówce bez własnego układu hydraulicznego oraz na sterowanie wszystkimi funkcjami pługa za pomocą pulpitu sterowniczego zamontowanego w kabinie operatora. Dzięki funkcjom „położenie pływające” oraz „docisk” pług dopasowuje się lepiej do podłoża lub zwiększa wydajność odrywania przymarzniętego śniegu i lodu od powierzchni drogi.

Wyposażenie standardowe:

 Odkładnica z wytrzymałego tworzywa sztucznego

 Lemiesz gumowy bez amortyzacji

 3,2m szerokość, 2,8m szerokość robocza

 Pulpit sterowania

 Zasilacz elektrohydrauliczny

 Zawieszenie na płycie DIN- 76060 typu A lub B (zależnie od modelu)

 Gniazdo Erich Jaeger (wiązka zasilania)

 Oświetlenie obrysowe

Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):

 Kółka podporowe dopłata 1460 zł netto

 Lemiesz gumowy z amortyzacją i regulo-wanymi kółkami podporowymi dopłata 4 620zł netto

 Płyta komunalna (czołownica) DIN- 76060 typ A dopłata 1 500zł netto

 

Pług autostradowy PUT-S58 NOWY!

Cena netto: na zapytanie

Idealne rozwiązanie na drogi ekspresowe, autostrady i lotniska. Pług teleskopowy PUT-S58 doskonale nadaje się do odśnieżania wszelkiego rodzaju dróg, od lokalnych, po drogi  szybkiego ruchu, autostrady a także place. Dzięki regulacji szerokości pługu, sprzęt ten staje się uniwersalny.  Sposób mocowania – płyta komunalna DIN76060 typ A – pozwala agregować go z większością samochodów ciężarowych bez potrzeby przerabiania mocowań. Prostota budowy oraz zastosowanych rozwiązań sprawia, że konserwacja maszyny jest bardzo prosta.

 

Waga 1760 kg
Szerokośc robocza 3455-5855 mm
Zasilanie elektryczne 24 V
Prędkość robocza 60 km
Wysokość 1400 mm

Wyposażenie standardowe:

  • metalowo-ceramiczno-gumowe lemiesze KUPER
  • oświetlenie obrysowe
  • zasilanie z 3 lub 4 szybozłączy
  • Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
  • ślizgi KUPER
  • koła podporowe regulowane
  • własna hydraulika

 

 

Pług śnieżny Pronar PUS40 metalowy na wahaczach

Cena netto: 25 200zł netto

Plugi śnieżne PUS-S. Rozwiązania konstrukcyjne zastosowane w serii pługów PUS-S umożliwiają pracę w ekstremalnych warunkach zimowych. Konstrukcja pługa oraz różne dostępne lemiesze pozwalają na wydajne i skutecznie usunięcie luźnego śniegu zaraz po ustaniu opadów, błota pośniegowego, zalegającego śniegu, zajeżdżonego śniegu, zasp czy lodu. Solidna konstrukcja pługa sprawia, iż jest przygotowany do usuwania grubej pokrywy śnieżnej za pomocą samochodów ciężarowych w trudnych warunkach pracy jakie panują przy odśnieżaniu. Dostępne szerokości robocze pługów z serii to

 PUS-S27 – 2700mm, 25 200zł netto

 PUS-S32 – 3200mm, 27 200zł netto

 PUS-S34 – 3400mm, 27 600zł netto

 PUS-S36 – 3600mm, 28 200zł netto

 PUS-S40 – 4000mm. 30 000zł netto

EWEKTYWNY Segmentowa budowa oraz zabezpieczające poszczególne segmenty sprężyny dociskowe zapewniają dobrą ochronę pługu przed uszkodzeniem przy napotkaniu przeszkody, a tym samym dają możliwość rozwinięcia prędkości roboczej do 60 km/h. Pozwoli to zarówno na szybkie zapewnienie przejezdności dróg po opadach śniegu, jak i na utrzymanie niskich kosztów pracy. Możliwe jest wyposażenie każdego segmentu pługu w dodatkową sprężynę zwiększającą siłę docisku do podłoża, co przydatne jest przy usuwaniu lodu i zajeżdżonych warstw śniegu.

UNIWERSALNY Dostępne są różne wersje wyposażenia pługów, które użytkownik może dostosować do swoich potrzeb. Lemiesz zgarniający może być stalowy perforowany, gumowy lub Kupera. Pierwsze rozwiązanie jest polecane do lepszego zrywania lodu zalegającego na powierzchni drogi, drugie jest łagodniejsze dla nawierzchni dróg lub ulic i nie powoduje jej zarysowań, natomiast trzecie – to uniwersalne rozwiązanie gwarantujące długą żywotność lemiesza. Wybrać można również sposób prowadzenia pługu po nawierzchni – za pomocą ślizgów Kupera lub podwójnych kółek podporowych. Kontrola ustawienia pozycji i funkcji roboczych pługu odbywa się za pomocą panelu sterowania umieszczonego w kabinie kierowcy. Kąt pracy jest regulowany poprzez dwa siłownik, natomiast podniesienie do pozycji roboczej – przy pomocy siłownika pionowego. Również sposób zasilania pługa może być dostosowany do możliwości, jakimi dysponuje pojazd użytkownika. Możliwe jest więc bezpośrednie podłączenie do systemu hydrauliki ciężarówki lub samochodu wielofunkcyjnego np. Unimoga (wymagane 1 para lub 2 pary szybkozłączy nośnika) albo też doprowadzenie prądu z akumulatora do zasilacza elektrohydraulicznego, dzięki czemu nie jest wymagana instalacja hydrauliczna w nośniku. Oświetlenie obrysowe lub drogowe jest zasilane z instalacji elektrycznej pojazdu.